Polacy stali się wielbicielami kawy. Sięgamy po nią już nie tylko w domu i pracy, ale też „na mieście”. I oczekujemy jej w coraz większej liczbie miejsc, w tym punktach, które nie niedawna nie kojarzyły się z kawą na wynos. Jesteś właścicielem sklepu spożywczego, piekarni lub menedżerem stacji benzynowej? W takim razie kącik „coffee to go” to coś dla Ciebie!
Podsumowanie:
- Z rozwiązaniem „coffee to go” wprowadzisz do swojego lokalu profesjonalny, samoobsługowy kącik kawowy.
- Stoisko z kawą pozyskasz na przykład w ramach wynajmu, od jednej z firm wyspecjalizowanych w rozwiązaniach kawowych dla firm.
- Dzięki takiej współpracy zyskasz stoisko kawowe z nowoczesnym, automatycznym ekspresem do kawy, wysokiej jakości ziarnami i asortymentem dodatkowym, umożliwiającym przygotowanie napoju na wynos.
„Coffee to go” – co to takiego?
Coffee to go (www.tchibo-coffeeservice.pl) to inaczej kącik kawowy. Jest niewielkim, kompletnie wyposażonym stoiskiem, przy którym klient z łatwością może przyrządzić swój ulubiony napój i zabrać go ze sobą. Kącik ten z powodzeniem wpasowuje się w ciąg ekspozycyjno-sprzedażowy, a dzięki eleganckiemu, minimalistycznemu wyglądowi współgra z zastaną aranżacją. Do skutecznego działania potrzebuje zaledwie około 1 m2 powierzchni i dostęp do prądu. Co znajduje się w kąciku kawowym „coffee to go”?
- Automatyczny ekspres do kawy – szybko przyrządza wybraną kawę, od klasycznego espresso, przez wariant mleczny, po napój deserowy.
- Dobrej jakości ziarna kawy – to dzięki nim ekspres może zaoferować gościom napój tak smaczny, jak z kawiarni.
- Dodatki niezbędne do przygotowania napoju – zarówno poprawiające jego smak (cukier w saszetkach, syropy smakowe, topping mleczny), jak i akcesoria umożliwiające zabranie napoju ze sobą (kubki, wieczka, mieszadełka).
- Pojemnik na odpadki – skrzętnie skryty przed wzrokiem gości, ale zawsze pod ręką.
- Telemetria – to system, dzięki któremu wiesz, ile napojów zostało wydanych w kąciku i jakie to były napoje.
Czy rzeczywiście warto zainwestować w stoisko z kawą?
Już w 2021 roku około 49% Polaków deklarowało picie kawy „na mieście”, a 25% konsumentów wydaje na ten cel co najmniej 50 zł miesięcznie. Co do tego nie ma wątpliwości – Polacy są wielbicielami kawy. I najchętniej sięgają po napój ze świeżo zmielonych ziaren. Dzięki stoisku „coffee to go” możesz przekuć ten trend w konkretny zysk i rozwój swojego biznesu. Zwiększysz atrakcyjność lokalu, w tym jego konkurencyjność na lokalnym rynku, dotrzesz do nowych – bardziej zamożnych – klientów oraz zwiększysz wartość przeciętnego koszyka zakupowego, co bezpośrednio przełoży się na większe przychody. A to tylko kilka z wielu korzyści, jakie przynosi prawidłowo użytkowane stoisko kawowe!
Stoisko kawowe „coffee to go” – jak je pozyskać?
To bardzo łatwe! Wystarczy, że skontaktujesz się z firmą wyspecjalizowaną w wynajmie gotowych stoisk kawowych. To na przykład Tchibo Coffee Service – jeden z liderów w tej branży.