Po spersonalizowane taśmy z nadrukiem przedstawiającym logo czy slogan reklamowy sięga coraz więcej firm z branży e-commerce. Są to już nie tylko największe przedsiębiorstwa, ale i małe i średnie firmy. Wszystkie z nich łączy jedno – świadomość, że konkurencja nie śpi, a taśma klejąca z nadrukiem należy do kluczowych elementów skutecznej strategii brandingowej. To właśnie za jej pomocą bez dużych nakładów finansowych można wyróżnić się na tle innych i wypromować swoją markę. O czym pamiętać przy projektowaniu taśmy z nadrukiem? Tego dowiesz się z naszego artykułu!
Taśma klejąca z nadrukiem – co na niej umieścić?
Elementem, który najczęściej pojawia się na taśmach z nadrukiem jest firmowe logo. Wyeksponowanie go na przesyłce przyczyni się do zaistnienia marki w świadomości odbiorców. Obok niego na taśmie z nadrukiem można umieścić też adres strony internetowej, numer telefonu, slogan reklamowy albo inne słowa skierowane do klienta (np. „Dziękujemy za zakupy!”). Ciekawym pomysłem jest też dodanie drobnej grafiki związanej z profilem działalności firmy. Wiele przedsiębiorstw poprzez taśmę klejącą z nadrukiem informuje o ograniczonej czasowo promocji. Nadruki na taśmie mogą być też nawiązywać do trwającego sezonu (np. wakacyjnego czy świątecznego).
Zamówienie taśmy z nadrukiem – wskazówki
Masz już wstępny pomysł na nadruk na taśmie? Pora zatem podjąć dalsze kroki. Przyjrzyjmy się, jak to wygląda przy zamówieniu u jednego z wiodących producentów taśm pakowych, także tych z nadrukiem, Opak-System. Najpierw musisz określić, jaka ilość sztuk taśmy Cię interesuje (producent proponuje kilka opcji). Później trzeba wybrać rodzaj kleju znajdującego się na taśmie. Wiesz zapewne, że do małych i lekkich przesyłek wystarczy taśma akrylowa, do tych o średniej i dużej wadze najlepiej wybrać taśmę hotmeltową, zaś paczki najbardziej wymagające najlepiej zabezpieczać taśmą solventową. Nie inaczej jest w przypadku taśmy z nadrukiem. Kolejne etapy to wybór rozmiaru taśmy, a następnie jej koloru (biała, przezroczysta, kolorowa). I teraz wracamy do Twojego wstępnego pomysłu na to, co ma znaleźć się na taśmie: musisz bowiem określić liczbę kolorów w nadruku. Teraz wystarczy zebrać te wszystkie dane i wysłać zapytanie na adres mailowy podany przez producenta. Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat: https://opaksystem.pl/jak-zamawiac-tasme-z-nadrukiem-oraz-logo-firmy.
Taśma z nadrukiem – jak przebiega jej projektowanie?
A co z samym pomysłem na nadruk? Zacznijmy od logo firmy. Najlepiej wysłać je do producenta taśm w pliku PDF lub PNG. Chcesz, by na taśmie było nie tylko logo? Napisz w mailu, jakie jeszcze dane mają się tam znaleźć (slogan, inny napis, adres strony internetowej, numer telefonu itd.). W pliku PDF lub PNG możesz też przesłać dodatkową grafikę przeznaczoną na taśmę. Na podstawie dostarczonych przez Ciebie danych zostanie przygotowany indywidualny projekt, który otrzymasz w mailu. Po akceptacji projekt zamieni się w Twoje własne, spersonalizowane taśmy z nadrukiem!
Mamy nadzieję, że nasz artykuł rozwiał wszystkie Twoje wątpliwości związane z projektowaniem taśmy z nadrukiem. Jak widać, proces jej zamawiania i projektowania jest naprawdę prosty. Należy tylko zdać się w tym względzie na profesjonalistów.